تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت 80 درصدی بیمارستان ریگان

پیشرفت 80 درصدی بیمارستان ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مطهری در بازدید از روند ساخت بیمارستان این شهر گفت: ساخت بیمارستان 32 تختخوابی با سه هزار متر مربع زیربنا در 2 طبقه پیشرفت مطلوبی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه کار ساخت این بیمارستان در پروژه های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است، پیش بینی می شود تا پایان امسال کار ساخت آن به اتمام برسد.

معاون فرماندار ریگان گفت: 40 میلیارد ریال توسط ارگ جدید بم برای تکمیل ساخت بیمارستان ریگان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی تخصیص یافته است.

وی با اشاره به شرایط شهرستان ریگان و حادثه خیز بودن آن افزود: ساخت بیمارستان 32تختخوابی ریگان در این شهرستان از ضروریات بود که روند مطلوبی دارد.

مطهری نیا گفت: در بازدید کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند ساخت بیمارستان ریگان مقرر شد با اتمام ساخت بیمارستان تجهیز آن در این شهرستان صورت گیرد.
انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت 80 درصدی بیمارستان ریگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..