تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمت زاده، ترکان، واعظی و مرتضی بانک در جمع شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه؛ علی جنتی رئیس ستاد انتخابات/ روحانی: نباید در انتخابات از امکانات دولتی به نفع جناح خاصی استفاده شودچرا که حرام و ممنوع است!

گروه سیاسی-رجانیوز: به گزارش رجانیوز، این بار و در حالی که روز گذشته حسن روحانی در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور، مشغول سخن فرسایی درباره باید و نباید های انتخابات مطلوب بود و استفاده از امکانات عمومی و دولتی به نفع گروه ها و جریان های خاص را مذمت می کرد و با تشویق ممتد و  فرمایشی حضار روبه رو می گشت، به تازگی حکمی از جانب حزب اعتدال و توسعه با امضای دبیر کل متبوع آن، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم منتشر گشته است که به موجب آن این حزب وابسته به دولت،علی جنتی وزیر پرحاشیه و معزول فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر را به عنوان رئیس ستاد انتخابات این حزب در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به شرح ذیل منصوب کرده است:

 

جناب آقای علی جنتی

 

سلام علیکم

نظر به تعهدات و تجربیات ارزشمند جنابعالی و در اجرای ماده 29 اساسنامه حزب، به موجب این حکم به عنوان « رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران » در حزب اعتدال و توسعه منصوب می شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف متعالی حزب اعتدال و توسعه و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران، در افزایش مشارکت مردم عزیز و حضور باشکوه در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را شاهد باشیم.

بدیهی است اعضای شورای مرکزی، معاونین محترم، روسای محترم کمیته ها و کانون ها و دبیران حزب در استان های سراسر کشور در این زمینه همکاری لازم را با جنابعالی معمول خواهند داشت.

 

با آرزوی موفقیت

محمدباقر نوبخت

دبیرکل

 

 

 

در همین حال دیروز رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید مراقبت باشیم که در جریان انتخابات از امکانات عمومی و دولتی به نفع فرد، گروه و جناح خاصی استفاده نشود، چرا که این حرام و ممنوع است.

 

 

اظهارات رئیس جمهور آنجا اهمیت پیدا می کند که تنی چند از وزرای دولت و همچنین مشاوران رئیس جمهور از جمله محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت که رئیس ستادانتخابات حسن روحانی در سال 92 بود، اکبرترکان رئیس مناطق آزاد و قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و مرتضی بانک از مشاوران حسن روحانی هم اکنون از اعضای این حزب هستند.

 

 

 با این اوصاف، شعارهای  روز گذشته آقای رئیس جمهور در نکوهش جناح گرایی در انتخابات حالا فقط برای دولتمردان قابل باور است و می توانند برای خودشان دست بزنند. 

 

رئیس دولتی که منادی اخلاق و راستگویی است و همگان را به آن دعوت می کند و با این ژست منتقدان خود را به بی اخلاقی و دروغگویی متهم کرده است و در آخرین گفتگوی مشروح تلویزیونی خود عنوان کرد: من گاهی به خاطر تخریب‌ها ناراحت می‌شوم نه به خاطر دولت بلکه به خاطر زیرپا گذاشتن اخلاق و طرح دروغ و بر زبان آوردن حرفی ناصحیح؛ سپس ادامه داد: باید راستگویی و درستکاری را در جامعه ترویج کنیم.

 

ولی در نهایت حسن روحانی باید بداند دوره عوامفریبی و شعارهای جذاب به سرآمده است و آنچه که پیش چشم مردم قرار دارد این قبیل رویکردهای ناصواب دولت یازدهم و رئیس آن در بازی با کلمات برای پیشبرد اهداف انتخاباتی و سیاسی کاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمت زاده، ترکان، واعظی و مرتضی بانک در جمع شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه؛ علی جنتی رئیس ستاد انتخابات/ روحانی: نباید در انتخابات از امکانات دولتی به نفع جناح خاصی استفاده شودچرا که حرام و ممنوع است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..