تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلکاتل گوشی عجیب غریب A5 LED را معرفی کرد

جمع همه کمپانی‌های مطرح تلفن هوشمند در MWC 2017 جمع است، آلکاتل نیز که در تولید تلفن‌های همراه سابقه طولانی دارد در جریان این فستیوال جهانی از گوشی هوشمند عجیب و جالبی رونمایی کرده که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

A5 LED نام جدیدترین تلفن همراه آلکاتل است که همان‌طور که از نام آن پیداست از چراغ‌های LED طراحی‌شده و پشت دستگاه به‌جای بدنه عادی چراغ‌های LED دارد. آلکاتل ادعا کرده که این تلفن همراه اولین گوشی هوشمند تعاملی با پوششی چراغ‌های LED در دنیاست.

بااین‌حال شاید از خودتان بپرسید این طراحی عجیب‌وغریب چه کاربردی دارد؟ آلکاتل در معرفی این گوشی به‌طور کامل درباره استفاده‌های جالب از این چراغ‌های LED توضیح داده است.

چراغ‌های LED قاب پشتی تلفن هوشمند A5 LED، قادر به اجرای افکت‌های نوری مختلفی است که به‌صورت پیش‌فرض در گوشی قرار دارد و یا کاربر به آن می‌دهد. این افکت‌های نوری می‌توانند با نوتیفکیشن‌هایی شامل تماس، یادآور، پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی هماهنگ شوند، هم‌چنین افکت‌های نوری و رقص نور LEDها با پخش موسیقی نیز هماهنگ می‌شوند و کاربر می‌تواند با تکان دادن گوشی نورها را تغییر دهد.

هرچند مشخص است که گوشی هوشمندی به این سبک مطلوب تمام کاربران نیست؛ آلکاتل از این موضوع مطلع بوده و اعلام کرده که این گوشی هوشمند جدید بیشتر برای جوانان و افراد علاقه‌مند به سرگرمی و تفریح جذاب خواهد بود.

از نورپردازی این گوشی که بگذریم به ویژگی‌های معمول آن می‌رسیم که اهمیت بسیاری دارد؛ A5 LED دارای نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل است. رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌ای MT6753 مدیا تک با فرکانس پردازش 1.5 گیگاهرتز از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید آلکاتل است. دوربین اصلی A5 LED کیفیتی 8 مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است و از باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند‌است.

هرچند خبری درباره زمان عرضه و قیمت این گوشی منتشرنشده اما طرفداران موبایل‌های عجیب و منحصربه‌فرد احتمالا برای خرید این گوشی لحظه‌شماری می‌کنند.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلکاتل گوشی عجیب غریب A5 LED را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..