تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها

کد خبر: ۴۸۸۴۳۹

۲۸۲۳  بازدید

محمد ادهم داور اردنی بازی استقلال خوزستان و الجزیره را سوت می زند، او حرکات جالبی در میانه زمین از خود به نمایش می گذارد.

ورزش سه: محمد ادهم داور اردنی بازی استقلال خوزستان و الجزیره را سوت می زند، او حرکات جالبی در میانه زمین از خود به نمایش می گذارد.

محمد ادهم داور اردنی دیدار دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در ابوظبی را سوت می زند، دیداری که در نیمه اول با پیروزی استقلالی های خوزستان همراه شد.

البته ایرانی ها از این داور خاطره خوبی دارند، در بازی رفت رقابت های انتخابی جام جهانی امسال دیدار تیم ملی ایران برابر چین را قضاوت کرد، او اما در دقیقه 86 پس از آنکه مدافع تیم ملی ایران اشتباه غیر منتظره ای را انجام داد، خطای سید جلال حسینی بر روی مدافع چینی از چشمان او دور ماند تا بتوان گفت این بازی با یک اشتباه بزرگ داوری به نفع تیم ملی ایران به پایان برسد.

البته او امروز در میانه زمین حرکات جالبی از خود به نمایش می گذارد که از لنز دوربین عکاس اختصاصی ورزش سه، دور نمانده است.

باید دید آیا سه امتیاز مهم این بازی در حضور این داور اردنی برای ایرانی ها به دست می آید یا خیر، 45 دقیقه مهم در انتظار استقلال خوزستان است.

ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..