تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای جالب | آدم پولدار و نگهبان

معمای جالب | آدم پولدار و نگهبان

معمای جالب آدم پولدار و نگهبان

معمای جالب : آدم پولدار و نگهبان 

شخص پولداری، یک نفر را برای پاسداری از خود وخانه اش استخدام می کند و با او قرار می گذارد، از بابت نگهداری خود و خانه اش، شبی … مقدار به وی بپردازد.

اتفاقاً شخص پولدار قصد سفر مکه می کند. شبی که قرار بود فردای آن روز عازم مکّه شود، نگهبانش در خواب می بیند که آن مرد سوار هواپیما شد و هواپیما پس از برخاستن از روی باند فرودگاه، منفجر گردید.

فردای آن روز،هنگامی که مرد- چمدان به دست- به سوی هواپیما حرکت می کند، نگهبانش از رفتن او مانع می شود. مرد پولدار هر قدر اصرار می ورزد و می گوید:

حتماً باید به سفر حج بروم، لیکن نگهبانش آنقدر جلوی او را می گیرد تا مسافران همه سوار هواپیما شده و هواپیما فرودگاه را ترک می گوید. لحظه ای پس از پرواز از فرودگاه، هواپیما در آسمان منفجر می شود و همه مسافرانش کشته می شوند.

وقتی مرد پولدار قضیه را می بیند شگفت زده می شود و از نگهبان می پرسد: تو از کجا می دانستی هواپیما منفجر خواهد شد؟ نگهبان می گوید: من دیشب عین این قضیه را درخواب دیدم! پولدار که این سخن را شنید با اینکه نگهبان جانش را نجات داده بود، لیکن گفت: تو به درد من نمی خوری! و او را بیرون کرد. علّت این تصمیم او را بنویسید.

معمای جالب آدم پولدار و نگهبان


معمای جالب آدم پولدار و نگهبان

پاسخ معما:

به او گفت: تو به درد من نمی خوری، زیرا شبی ک من می خواستم فردایش به سفر بروم، تو بجای اینکه نگهبانی کنی به خواب رفته ای و حتی خواب هم دیده ای.

بنابراین کسی که بجای نگهبانی از جان و مال من، بی تفاوت بخوابد و استراحت کند، به درد من نمی خورد

پرشین جوک

اخبار مرتبط:

معمای جالب موبایل لومیا 960 مایکروسافت

معمای جالب | شمار خرگوش ها بعد از یک سال!

معمای جالب | پیدا کردن توپ سبک تر

معمای جالب | اگه گفتی چند تا گل دارم

معمای جالب کیک های جادویی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای جالب | آدم پولدار و نگهبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..