تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت باید بر اساس یارانه احزاب به خانه احزاب کمک کند

به گزارش افکارنیوز،

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست شورای مرکزی خانه احزاب که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به حمایت بزرگان نظام از تشکل‌های سیاسی گفت‌: جمهوریت و اسلامیت نظام متکی بر حضور گسترده مردم است و از گذشته نیز بزرگان انقلاب همواره از تشکل‌های سیاسی حمایت کرده‌اند.

وی افزود: جمعی از نزدیکان امام(ره) اولین تشکل سیاسی را با عنوان حزب جمهوری ایجاد کردند و نظام اسلامی ما در گرو حضور مردم و حضور مردم در گرو نشاط سیاسی و حضور احزاب است.

شریعتمداری با اشاره به ویژگی‌های خانه احزاب گفت: احزاب قدیمی ما با سابقه‌ای دیرینه به موضوع عقلانیت و تفکر اهمیت می‌دهد و خانه احزاب یکی از مظاهر توسعه یافتگی سیاسی در کشور است و جمع شدن احزاب مختلف در کنار یکدیگر همراه با وحدت قابل تقدیر است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ اگر در دوران ریاست جمهوری دولت یازدهم از نظرات خانه احزاب استفاده می‌کنیم به دلیل نظرات کارشناسی آنهاست و هیچ دولتی نیست که از جریانی که برای نشاط سیاسی تلاش می‌کند تقدیر و تشکر نکند و من به نمایندگی از دولت منت شما را می‌کشم تا به ما مشورت دهید . معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی نشان‌دهنده اهمیت دولت برای حقوق شهروندان است، گفت: دولت برای حقوق شهروندان احترام قائل است و امیدواریم هر چه زودتر این منشور اجرایی شود. وی با اشاره به ایجاد ردیف بودجه برای خانه احزاب گفت: بهترین شکل اداره خانه احزاب پرداخت حق عضویت و ایجاد ردیفی برای برنامه‌های این خانه است. دولت باید بر اساس یارانه احزاب به خانه احزاب کمک کند و همه افرادی که در احزاب گوناگون کشور عضو هستند مسئله دولت در سایه را تمرین کنند تا افراد مختلف در حوزه‌های گوناگون اجرایی متخصص شوند.

وی در ادامه افزود: تا وقتی که احزاب افراد کارآمد و کارشناس نداشته باشند گروهک‌ها و فعالان زیرمیزی سیاسی شکل می‌گیرد که مخرب‌تر از آسیب‌های اقتصادی است و باید برای جلوگیری از این امر احزاب تقویت شوند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه مردم از مناقشات افراطی و تفریطی خسته شده‌اند، گفت: آقای روحانی حرف واحدی زدند و گفتند در شرایط اعتدال کشور را پیش می‌بریم و مردم نیز این نظر را پذیرفته و به آن رأی داده‌اند و امروز هم به این شعار پاسخ می‌دهند.

وی افزود: برای رسیدن به یک جامعه معتدل تدبیر و عقلانیت لازم بود چیزی که هیچ گروه و جریانی منکر آن نیست و هیچ حزبی نمی‌خواهد یأس پراکنی کند. شعار آقای روحانی این بود که اخلاق در کشور پابرجا باشد و این شعار همچنان مورد قبول است و در بحث اقتصادی نیز شعار دولت ثبات در این عرصه بود.  شریعتمداری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروزه رانت در کشور ‌مشکل ایجاد کرده و مانع رشد شده است و ما سعی کردیم این مشکلات را اعلام و روند منفی را متوقف کنیم و در این راستا نزدیک به 7 هزار واحد صنعتی جدید در کشور ایجاد کردیم. معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: مشکلات امروز در کشور دو مورد است، اولین مورد نظام سلطه و ایجاد مشکلات آن برای اقتصاد کشور است و بحث بعدی مدیریت ضعیف مدیران اجرایی است و ما تلاش کردیم این مشکلات حل شود و تمام تلاش دولت انجام فعالیت‌های برای اتکای به دورن است ولی متأسفانه ما این روند را دیر آغاز کردیم و این دولت یک نسخه غیرقابل تطبیق با مشکلات کشور را تجویز نمی‌کند بلکه سعی در ارائه راه‌حل‌های اجرایی دارد. شریعتمداری در پایان تصریح کرد: امروز اگر می‌گوییم در بحث اقتصاد پیشرفت کرده‌ایم منظورمان ارتباط با آمریکا نیست اما متأسفانه ارتباط ما با دنیا را به هم زده‌اند و ایران هراسی و اسلام‌هراسی ایجاد کرده‌اند و اکنون همه باید با وحدت کنار یکدیگر در کشور کار کنیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت باید بر اساس یارانه احزاب به خانه احزاب کمک کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..