تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم‌های کوتاه تاثیرگذاری بیشتری دارند

به گزارش افکارنیوز،

فاطمه گودرزی  ماهیت کلی جشنواره «فیلم 100» را اتفاق خوبی دانست و گفت: هرچه در کشور بیشتر جشنواره برگزار کنیم، مردم شادتری داریم و می‌تواند به پیشرفت فرهنگ جامعه نیز کمک کند. به نظرم جشنواره «فیلم 100» هم به عنوان یکی از اتفاقات فرهنگی کشورمان خوب است. آن زمان که این جشنواره در شهر مشهد با موضوعیت زن برگزار می‌شد حضور داشتم و به نظرم خیلی خوب بود.

وی بین المللی بودن جشنواره «فیلم 100» را بزرگ ترین حُسن عنوان و در این زمینه بیان کرد: فکر می‌کنم همین بین المللی بودن این جشنواره خیلی خوب است، اینکه آثار داخلی در کنار آثار خارجی با هم به رقابتی سالم می‌پردازند و نقاط قوت و ضعف آن ها تشخیص داده می‌شود؛ به خصوص برای فیلم‌سازان جوان که با ساخت آثارشان با افکار نویی همراه می‌شوند و فضایی برای بروز خلاقیت‌هایشان است. همان طور که تاکید کردم به نظرم بهترین نسل برای فیلم سازی به ویژه در بخش آثار کوتاه، نسل جوان هستند.

گودرزی در ادامه به اهمیت تاثیرگذاری آثار کوتاه اشاره کرد و گفت: اتفاقا به نظرم من تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر از آثار بلند است؛ چون هم از حوصله تماشاچی خاص خارج نیست و هم اینکه معمولا نگاه‌های متفاوتی در این گونه آثار دیده می‌شود. از طرفی خود فیلم ساز هم متوجه می‌شود آیا در 100 ثانیه حرفی برای گفتن دارد؛ چراکه ساخت آثار کوتاه به مراتب دشوارتر از آثار بلند است.

این بازیگر سینما و تلویزیون سپس در پاسخ به اینکه فکر می‌کند آثار کوتاه ژانر مستقلی در سینما محسوب می‌شود؟ خاطرنشان کرد: صددرصد فیلم‌های کوتاه ژانر مستقلی در سینما هستند. درواقع هر فیلم‌سازی با نگاه خودش خلق اثر می‌کند و می‌تواند داستان‌های روایی و یا سبک‌های مختلفی را برای فیلمش انتخاب کند.

گودرزی در پایان در زمینه کارهای جدیدش اعلام کرد: برای تلویزیون که سریال «پرستاران» را داشتم که در حال پخش است. برای سینما هم فیلم «دخترعمو، پسرعمو» را کار کردم که هنوز اکران نشده است.

 گفتنی‌ است طی مراسمی که شامگاه روز جمعه 6 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم‌های کوتاه تاثیرگذاری بیشتری دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..