تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار موتور و وانت در بزرگراه چراغی

کد خبر: ۴۸۸۴۵۰

۵۱  بازدید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه وانت با موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه وانت با موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغی خبر داد.

سرگرد علی شریفی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: حوالی ساعت 16:30 امروز یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چراغی قبل از بزرگراه نواب بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه وانت برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عوامل اورژانس در محل حاضر شده و علائم حیاتی راکب موتور سیکلت را بررسی کردند گفت: بررسی علائم حیاتی این فرد نشان می‌دهد که وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه راکب موتور سیکلت فاقد کلاه ایمنی بود اظهار کرد: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت سبب بروز این حادثه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار موتور و وانت در بزرگراه چراغی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..