تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار 50 میلیارد ریالی ساخت سالن کشتی پایتخت کشتی ایران نقد شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به این استان ، اعتبار اولیه 50 میلیارد ریالی برای ساخت سالن کشتی پنج هزار نفری شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران به حساب استان واریز شد.

حبیب حسین زادگان روز دوشنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از روند ساخت سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار در گفت و گویی افزود : این اعتبار برای تسریع در اجرای این طرح مهم ورزشی به حساب پیمانکار واریز شده است.
وی پیش بینی کرد که در صورت تامین بموقع اعتبار ، مرحله اول این طرح ورزشی تا سال 97 به اتمام برسد.
سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار از مصوبات کاعذی دولت دهم بود که قفل آن با تخصیص اعتبار 300 میلیارد ریالی مصوب سفر دولت تدبیر و امید با کلید دولت یازدهم باز شد.
آئین کلنگ زنی این سالن ورزشی شهریور سال جاری با حضور ' محمود گودرزی ' وزیر وقت ورزش و جوانان شروع شد.
شهر جویبار در شمال غربی شهر ساری مرکز مازندران با داشتن پهلوانان مدال آوری چون حاجی زاده ، حسن یزدانی ، کمیل قاسمی ، رضا یزدانی و چندین قهرمان و پهلوان دیگر ، در سال 2013 میزبان رقابت های کشتی جهان بود و از سوی فدراسیون جهانی کشتی( فیلا) پایتخت کشتی ایران و جهان نام گرفت.
شهرت شهر جویبار در داشتن استعداد ورزشی کشتی تا آنجایی پیش رفت که در المپیک 2016 ریو حسن یزدانی و کمیل قاسمی دو کشتی گیر آزادکار این شهر موفق شدند تا مدال طلا و نقره این رشته ورزشی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.
هم اکنون پایتخت کشتی ایران و جهان دارای یک سالن 2 هزار و 500 نفری کشتی به نام پهلوان حاجی زاده است که مسابقات ملی و داخلی در این سالن برگزار می شود.
با ساخت سالن ورزشی پنج هزار نفری در دست ساخت ، جویبار بار دیگر می تواند میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی را در کشتی بر عهده گیرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار 50 میلیارد ریالی ساخت سالن کشتی پایتخت کشتی ایران نقد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..