تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر معاون رئیس‌جمهور پیرامون تشکیل ستاد انتخاباتی روحانی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور پیرامون تشکیل ستاد انتخاباتی روحانی و اینکه مسئولیت این ستاد برعهده چه کسی خواهد بود، گفت: این را باید خود رئیس جمهور بگوید، البته مهم‌ترین ستاد رئیس جمهور، خدمت همکارانش به مردم است.

صراط: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور بعدازظهر امروز در حاشیه نشست خانه احزاب در جمع خبرنگاران پیرامون تشکیل ستاد انتخاباتی روحانی و اینکه مسئولیت این ستاد برعهده چه کسی خواهد بود، گفت: مهم‌ترین ستاد رئیس‌جمهور در هر دوره‌ای که مستقر هستند، خدمت همکاران‌شان به مردم است.

به گزارش فارس،وی افزود: بنده اطلاع ندارم آقای رئیس‌جمهور آیا قرار است ستادی تشکیل دهند یا خیر، اما بنده معتقدم مهم‌ترین کاری که یک رئیس‌جمهور مستقر می‌تواند در جهت تبلیغات انتخاباتی انجام دهد، این است که شکرگزار مردم باشد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رئیس‌جمهور به شما ابلاغ کرده‌اند که مسئولیت ستاد وی را برعهده بگیرید، گفت: این را باید خود رئیس‌جمهور بگوید. آیا می‌خواهید من را از نان‌خوردن بیندازید؟

شریعتمداری همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در ستاد کاروان تدبیر و امید دولت در سفرهای استانی، جانشینی تعیین کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: آقای احمدی هنوز با ما همکاری دارد، البته در اینجا به‌عنوان دوشغله مطرح نیست، بلکه تنها همکاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر معاون رئیس‌جمهور پیرامون تشکیل ستاد انتخاباتی روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..