تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریاد ایران، ایران در ورزشگاه سلطان قابوس

تماشاگرانی که برای دیدار تیم‌های استقلال و التعاون در ورزشگاه سلطان قابوس حضور یافته‌اند، نام ایران را فریاد زدند.

به گزارش بولتن نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و التعاون عربستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف هم خواهند رفت. حواشی قبل از این بازی به شرح زیر است:

* اتوبوس تیم استقلال ساعت 17:35 وارد استادیوم شد.

* تا پیش از یک ساعت مانده تا آغاز بازى، ورزشگاه سلطان قابوس مسقط خالى از تماشاگر بود.

* دمای شهر مسقط در حال حاضر 23 درجه بالای صفر است.

* بازیکنان تیم استقلال برای گرم‌ کردن بدن‌هایش وارد ورزشگاه شدند. دروازه‌بانان نیز به همراه حمید بابازاده بدن‌های خود را گرم کردند.

* هواداران ایرانی که در ورزشگاه حضور دارند به تشویق بازیکنان و مربیان پرداختند. همچنین این تعداد تماشاگر بارها نام ایران را فریاد زدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریاد ایران، ایران در ورزشگاه سلطان قابوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..