تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور قایقران سنندجی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور

قایقران با سابقه سنندجی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: شاهو ناصری کانوسوار با سابقه سنندجی با دعوت کادر فنی فدراسیون قایقرانی در شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی آب های آرام کشور حضور یافت.حضور قایقران سنندجی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور

حامد جولایی افزود: شانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان کشور در دریاچه آزادی آغاز شد.

جولایی گفت: کادر فنی فدراسیون 8 قایقران را به این مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام بزرگسالان کشور دعوت کرد که شاهو ناصری قایقران صاحب نام کردستانی در بخش کانو نیز از سوی کادر فنی به این مرحله از اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

شاهو ناصری دارنده مدال نقره بازی های گوانگجو چین و حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان از روز از روز یکشنبه 8 اسفندماه در دریاچه آزادی آغاز شد و تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت.

الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو به عهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور قایقران سنندجی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..