تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوزستان عملکرد خوبی در واگذاری کارها به بخش خصوصی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بر ایجاد امکان واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی تأکید بسیاری می شود و بر اساس گزارش ها، ظاهرا دستگاه های اجرایی خوزستان در این زمینه عملکرد مثبتی نداشته اند.

وی افزود: اینکه کدام دستگاه ها از برنامه عقب هستند را باید تعیین و ابلاغیه لازم برای نزدیک شدن به اهداف مورد تأکید دولت نیز به آنها صادر شود. بیلان کاری ادارات در زمینه واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی باید مشخص شود و همچنین مدیرانی که از برنامه عقب هستند باید تلاش داشته باشند که خود را به برنامه برسانند.

شریعتی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، باید دستگاه هایی که به وظایف خود در این زمینه عمل نکردند را تعیین و طی گزارشی به ما ارائه دهد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در سطوح میانی مدیران این اهتمام ایجاد نشده که پروژه های دولتی را به بخش خصوصی واگذار کنند. با وجود اینکه دولت تأکیدات بسیاری نسبت به این موضوع دارد.

شریعتی افزود: ظرفیت هایی در خوزستان داریم که به دلایل کیفیت نامناسب، بازاریابی نامناسب و غیره از آن استفاده نمی شود. اولویت اول بالابردن ظرفیت های قبلی و به ظرفیت اسمی رساندن آنها است و در مراحل بعدی باید برای ایجاد ظرفیت های جدید اقدامات لازم را انجام داد. اگر به ظرفیت های قدیم توجه نکنیم قاعدتا باعث اتلاف منابع می شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوزستان عملکرد خوبی در واگذاری کارها به بخش خصوصی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..