تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MWC 2017: کمپانی OUKITEL اسمارت فون U16 Max را با نمایشگری 6 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد

MWC 2017: کمپانی OUKITEL اسمارت فون U16 Max را با نمایشگری 6 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد

کمپانی OUKITEL اسمارت فون جدید خود، U16 Max، را معرفی کرد. این اسمارت فون علاوه بر برخورداری از قیمتی مناسب، از ویژگی هایی به مراتب بهتر از آنچه از قیمت آن انتظار داریم برخوردار است. این اسمارت فون نمایشگری 6 اینچی دارد و از بدنه ای یکپارچه و فلزی بهره می برد. U16 Max، همچنین با یک باتری بزرگ و آخرین نسخه اندروید همراه است. تمامی این ویژگی ها، مشخصاتی هستند که ثابت می کنند این گوشی نسبت به قیمت تعیین شده برای آن بسیار با ارزش است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


U16 Max یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 دارد. در دل این اسمارت فون 3 گیگ رم، 32 گیگ فضای حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی و پردازنده هشت هسته ای MT6753 مدیا تک (با فرکانس 1.3 گیگاهرتز) جای گرفته اند. اندروید 7.0 نوقا نیز بطور پیش فرض بر روی این گوشی نصب است. دوربین پشتی U16 Max سنسوری 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این اسمارت فون همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که به ادعای اوکیتل نیروی لازم برای دو روز کار را فراهم می آورد برخوردار است. این محصول همچنین به فناوری شارژ سریع و جک هدفون مجهز است و از اتصالات 4G LTE نیز پشتیبانی می کند.


اوکیتل هنوز در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصول حرفی نزده است. U16 Max احتمالا در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه می شود و نباید قیمتی بالاتر از 150 دلار داشته باشد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MWC 2017: کمپانی OUKITEL اسمارت فون U16 Max را با نمایشگری 6 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..