تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات رئیس دانشگاههای غیرانتفاعی در خصوص لغو مجوز «پژوهشگاه شاخص پژوه»

سوءاستفاده پژوهشگاه شاخص پژوه از مجوز وزارت علومعلی آهون منش رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاههای غیر انتفاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لغو «مجوز پژوهشگاه شاخص پژوه» اظهار داشت: این موسسه آموزشی از مجوز اخذ شده وزارت علوم تخطی کرده و تعداد زیادی دانشجو در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد پذیرش کرده است.

وی بیان کرد: پژوهشگاه شاخص پژوه از مجوزش سوء استفاده کرده و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تعداد زیادی دانشجو به نام دانشگاه اصفهان جذب کرده است و به همین دلیل نه تنها وزارت علوم بلکه دانشگاه اصفهان نیز به مدت 2 سال متوالی است که از این موسسه شکایت کرده‌اند تا از طریق قانون به حقوقشان رسیدگی شود.

رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاههای غیر انتفاعی ادامه داد: مجوز وزارت علوم به این پژوهشگاه تنها برای جذب 35 دانشجو در مقطع دکترا بوده در حالی که این موسسه در حدود 500 نفر را در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد پذیرش کرده است.

وی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت دانشجویانی که از مجاری قانونی در این موسسه پذیرش شده اند، گفت: با لغو مجوز فعالیت این موسسه ، آن دسته از دانشجویانی که به صورت قانونی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش شده اند به دانشگاهها و موسساتی دیگر که آن رشته‌های تحصیلی را دارند منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات رئیس دانشگاههای غیرانتفاعی در خصوص لغو مجوز «پژوهشگاه شاخص پژوه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..