تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی میلیمتری شیمیدر برابر قعرنشین جدول/شکست سنگین پتروشیمی بندرامام در تهران

پیروزی میلیمتری شیمیدر برابر قعرشین جدول ویرایش////////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته دوم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و تیم های شیمیدر تهران،شهرداری اراک،شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

دانشگاه آزاد-پتروشیمی بندرامام

تیم صدرشین جدول عصر امروز در تهران به مصاف شاگردان کوهیان رفت و در نیمه نخست این دیدار موفق شد 31 بر 25 برابر میزبان خود به برتری برسد.در نیمه دوم رقابت بین دو تیم پیگیری شد و در نهایت تیم پتروشیمی بندرامام 70 بر 67 مغلوب دانشگاه آزاد شد و سومین شکست را در کارنامه خود به  ثبت رساند.

شهرداری گرگان-شیمیدر تهران

تیم شیمیدر تهران عصر امروز مهمان شهرداری گرگان بود و در نیمه نخست این رقابت موفق شد 36 بر 29 از سد میزبان خود بگذرد.نیمه دوم این دیدار پا یا پای و نزدیک پیگیری شد و شاگردان هاشمی در ثانیه های پایانی توانستند با نتیجه  76 بر 74 از سد شهرداری گرگان بگذرند.

نفت آبادان-شهرداری اراک

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته ،تیم نفت آبادان در اراک به مصاف شاگردان کسایی پور رفت و در نیمه نخست این دیدار 38 بر 25 مغلوب حریف خود شد.در نیمه دوم شاگردان سامری سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشتند اما در نهایت تیم شهرداری اراک 69 بر 61 برابر مهمان خود به برتری رسید.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری تبریز

تیم قعر نشین جدول هم که میزبان شهرداری تبریز بود با نتیجه 81 بر 66 مغلوب حریف شد.

لازم به ذکر است تیم های شهرداری کاشان و نیروی زمینی این هفته استراحت کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی میلیمتری شیمیدر برابر قعرنشین جدول/شکست سنگین پتروشیمی بندرامام در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..