تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل خرم‌آبادی در مشهد به ۴قتل اعتراف کرد/ تیراندازی با کلاشنیکف در یک نزاع طایفه‌ای

قاتل خرم‌آبادی در مشهد به ۴قتل اعتراف کرد/ تیراندازی با کلاشنیکف در یک نزاع طایفه‌ای

قاضی علی اکبر احمدی نژادافزود : این مرد 31 ساله روز گذشته با مراجعه با یکی از کلانتری های مشهد به این جنایت اعتراف کرد .

وی بیان کرد: این فرد به تیراندازی در یک نزاع طایفه ای اعتراف و بیان کرد : در این نزاع پس از اینکه طرف مقابل در خیابان محل سکونتشان در خرم آباد پدرش را با ضربات چاقو مجروح کرده بود ، وی اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف کرده است.

احمدی نژاد ادامه داد: طبق اعترافات متهم، پدرش پس از اینکه وی به یکی از افراد طرف مقابل شلیک کرده بود ، سر وی را بریده و وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: همچنین پدرش 3نفر دیگر را نیز در جریان این نزاع به قتل رسانده است.

احمدی نژاد با اشاره به وقوع چهار فقره قتل در جریان این پرونده، افزود: متهم پس از انجام این جنایت دچار عذاب وجدان شده بود و از آن جایی که از نزاعهای طایفه ای نیز در استان خود هراس داشته لذا برای اعتراف به این اقدام به مشهد آمده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: از آنجا که محل وقوع جنایت در خرم آباد بوده لذا متهم پس از تشکیل پرونده امروز به خرم آّباد منتقل می شود.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل خرم‌آبادی در مشهد به ۴قتل اعتراف کرد/ تیراندازی با کلاشنیکف در یک نزاع طایفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..