تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«منطقه هیپنوتیک» یک هنرمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی فاموری نمایشگاه آثار خود را تحت عنوان «منطقه هیپنوتیک» روز جمعه 13 اسفند در گالری سیحون برپا می‌کند

این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند به شمار می‌رود.

در معرفی‌نامه این نمایشگاه آمده است: «انسان معاصر در طول شبانه روز در معرض میلیون‌ها تصویر و نماد است که امروزه به عنوان بمباران رسانه‌ای از آن یاد می‌شود. ماحصل اين بمباران كه در اكثر بخش‌های آن كدگزاری خاصی انجام شده، نوعي هیپنوتیزم و الگوسازی درونی است كه با احساس تكليفی نانوشته برای دستيابی به اين انتزاع بی‌پايان و القاشده دست و پنجه نرم می‌کند و هرگونه مرزی را در ماهیت وجودی خود بی‌درنگ و با رضايت درونی پشت سر می‌گذارد.

مجموعه پیش رو در ذهنی که از کودکی به دنبال شکستن کد و پرده‌برداری از انبوه نمادهای پشت پرده بوده، شکل گرفته است و به سبب این جریانات ذهنی دست به تصویرسازی می‌زند تا در اين ازدحام انتزاعی، بتواند راهی برای تميز دادن خود واقعی‌اش از هیپنوتیزم و انتزاع القا شده‌اش جستجو كند.»

علاقه‌مندان می‌توانند از 13 تا 25 اسفند ماه با مراجعه به گالری سیحون از نمایشگاه دیدن کنند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««منطقه هیپنوتیک» یک هنرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..