تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی ستاد انتخاباتی تشکیل می دهد؟

کد خبر: ۴۸۸۴۰۰

۵۲۰  بازدید

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات درباره انتصاب او به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی در انتخابات 96 گفت: بنده اطلاعی ندارم که آیا قرار است آقای رئیس‌جمهور ستاد انتخاباتی تشکیل دهد یا خیر.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجرایی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات درباره انتصاب او به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی در انتخابات 96 گفت: بنده اطلاعی ندارم که آیا قرار است آقای رئیس‌جمهور ستاد انتخاباتی تشکیل دهد یا خیر.

محمد شریعتمداری بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا جنابعالی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی انتخاب شده‌اید؟ اظهار کرد: مهمترین ستاد انتخابات برای رئیس جمهور وقت‌، خدمت همکاران او به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: بنده اطلاعی ندارم آیا قرار است آقای رئیس‌جمهور ستادی تشکیل دهند یا خیر اما معتقدم مهمترین کاری که یک رئیس‌جمهور مستقر می‌تواند  در جهت تبلیغات انتخاباتی انجام دهد این است که تکیه گاه مردم باشد.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال که آیا دولت تدبیر و امید برنامه‌ای برای تشکیل ستاد انتخاباتی دارد؟ گفت: این را آقای رئیس‌جمهور باید اعلام کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین درباره انتصاب علی اصغر احمدی در وزارت کشور و موضوع انتخاب جانشین برای او در ستاد کاروان تدبیر و امید اظهار کرد: آقای احمدی با حفظ سمت و نه به عنوان فردی دو شغله، با کاروان تدبیر و امید کماکان همکاری می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی ستاد انتخاباتی تشکیل می دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..