تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت چاقی در کودکان، ارثی است؟

محققان در پژوهشی گفته‌اند یافته‌هایشان درباره کودکان سراسر جهان نشان می‌دهد که آنها چاقی را از پدر و مادرشان به ارث می‌برند.

 محققان در پژوهشی گفته‌اند یافته‌هایشان درباره کودکان سراسر جهان نشان می‌دهد که آنها چاقی را از پدر و مادرشان به ارث می‌برند.

این تحقیق با در نظر گرفتن شاخص توده بدنی کودکان و والدینشان در برخی کشورهای جهان، از جمله انگلستان، امریکا، چین، اندونزی، و... صورت گرفته و سپس به داده‌های مرتبط با دیگر کشورها بسط داده شده است.

 پروفسور «پیتر دالتون» که نویسنده اصلی آن است در توضیح این تحقیق و نتایج آن گفت: «الگوی نتایج پس از تجزیه و تحلیل داده‌های بیش از ۱۰۰ هزار نمونه بسط داده شده به دو کشوری که بالاترین میزان چاقی را دارند (امریکا و انگلستان) و نیز به دو کشوری که کمترین میزان چاقی را دارند (چین و اندونزی) به گونه‌ای قابل ملاحظه در تمام کشورها سازگار است و بینشی مهم و نادر را پیش روی می‌گذارد که نشان می‌دهد چگونه چاقی در میان نسل‌ها در هر دو کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه منتقل شده است؛ همچنین معلوم می‌کند که روند انتقال بین نسلی در تمام کشورهای دیگر بر همین اساس است».

اثر عوامل خانوادگی و وراثت در چاقی کودکان از جمله مواردی است که کارشناسان دیگر نیز در اظهار نظر درباره این پژوهش بر آن تاکید کرده‌اند و گفته‌اند ژن‌ها احتمالا از طریق اشتها یا بی‌اشتهایی و بی‌میلی به غذا رفتار ما را از دوران کودکی تحت تاثیر قرار می‌دهند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت چاقی در کودکان، ارثی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..