تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سندرم الکل جنینی، زیر سر مادره؟

یافته های تازه نشان می دهند، تعداد نوزادان بریتانیایی که مادر الکلی دارند و از سندرم الکل جنینی رنج می برند در سه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

یافته های تازه نشان می دهند، تعداد نوزادان بریتانیایی که مادر الکلی دارند و از سندرم الکل جنینی رنج می برند در سه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

پزشکان این کشور در سال های 2014 و 2015، بیش از 252 نوزاد مبتلا به سندرم الکل جنینی را شناسایی کردند که در مقایسه با آمار مبتلایان سال 1998 سه برابر افزایش یافته است.

دکتر سوزان فیلیشر، مدیر اجرایی سازمان ملی سندرم الکل بریتانیا گفت:" نتایج مطالعات انجام شده در ایتالیا و ایالات متحده نشان می دهند، دو تا پنج درصد جمعیت این کشورها به این سندرم مبتلا هستند. "

او افزود:" شهروندان بریتانیا، رتبه نخست نوشیدن مشروبات الکلی اروپا را در اختیار دارند. به این ترتیب، تعداد مبتلایان بریتانیایی این سندرم باید نزدیک پنج درصد باشد. "

سندرم الکل جنینی زمانی بروز می کند که غلظت بالای الکل در خون مادر مانع رسیدن اکسیژن و مواد مغذی به جنین درون رحم شود.

نتیجه ابتلا به این سندرم، بروز مشکلات یادگیری، تغییر شکل چهره، کوچک و تنگ شدن چشم ها، نقص عضو و ... است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سندرم الکل جنینی، زیر سر مادره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..