تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعری که از این به بعد روی "هزا

حسن روحانی رئیس جمهوری در جریان بازدید سامانه‌های نظارت دقیق بر سیستم بانکی و پولی که روز دوشنبه انجام شد، از طرح جدید اسکناس 10هزار ریالی با نقش حافظیه شیراز رونمایی کرد.

به گزارش  گروه وبگردی 20:30؛رئیس جمهور در پیامی به بهانه انتشار اسکناس های جدید نوشت: «امیدوارم انتشار اسکناس جدید که با هنرمندی و ذوق مناسب انجام گرفته مایه خیر و برکت برای کشور عزیزمان ایران باشد.»


طرح اسکناس های جدید هزارتومانی منقش به حافظیه شیراز است و در کنارش یکی از مشهورترین ابیات این شاعر پرآوازه ایرانی نقش بسته است. این بیت با خط شکسته نستعلیق روی اسکناس های جدید درج شده است: هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق / ثبت است بر جریده عالم دوام ما.

جام جم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعری که از این به بعد روی "هزا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..