تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهینی: بازی مقابل الوحده بسیار سخت است

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دیدار تیمش مقابل الوحده امارات را دیداری سخت و دشوار توصیف کرد.

به گزارش بولتن نیوز، حسین ماهینی در نشست خبری پیش از دیدار الوحده - پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی دوم ما در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات بازی بسیار سختی است.

وی افزود: ما می‌توانستیم مقابل الهلال به پیروزی برسیم، اما در دقایق پایانی بازی گل خوردیم. در آن بازی روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد. ما در گروه سختی قرار داریم و همه تیم‌ها قدرتمند هستند، اما ما اهداف بلندی داریم و می‌خواهیم در این جام موفق باشیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ماهینی با اشاره به برگزاری دیدار مقابل الوحده در ابوظبی، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با ارائه یک بازی زیبا و منطقی سه امتیاز دیدار مقابل الوحده را از آن خود کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهینی: بازی مقابل الوحده بسیار سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..