تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه جلسات مجمع قاریان قرآن‌ در حسینیه خامس آل عبا برگزار می‌شود

گروه جلسات و محافل: اختتامیه جلسات مجمع قاریان قرآن‌ کریم در حسینیه خامس آل عبا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اختتامیه جلسات مجمع قاریان قرآن‌ کریم با حضور اساتید، قاریان و حافظان قرآن‌ کریم جمعه، 20 اسفندماه از ساعت 19 تا 22 در حسینیه خامس آل عبا(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی، ولی الله پوراحمدی، حسین شالچی و فیاض عبدالعلی‌زاده به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت و سیدمحسن موسوی بلده به عنوان میهمان ویژه و سخنران در این جلسه حضور خواهد داشت. همچنین مدیحه‌سرایی اهل بیت عصمت و طهارت نیز در این مراسم صورت می‌گیرد و اجرای هم‌خوانی توسط گروه سبیل‌الرشاد انجام می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از تلاوت قاریان ممتاز، به نشانی، تهران، بزرگراه نواب صفوی، تقاطع پل امام خمینی(ره)، پشت ساختمان بازنشستگی شهرداری تهران، ابتدای خیابان گلکار، حسینیه خامس آل عبا(ع) مراجعه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه جلسات مجمع قاریان قرآن‌ در حسینیه خامس آل عبا برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..