تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ۴ کتاب نویسندگان گلستانی

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

در آئین اختتامیه متمرکز جشنواره های قرآن و عترت گلستان با حضور سیدرضا صالح امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از 4 کتاب نویسندگان گلستانی رونمایی شد.

۱۰ جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت از دی امسال تا ۲۵ بهمن در گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تئاتر خیابانی، ادبیات داستانی، شعر، آواها و نغمات آئینی، پایان نامه و مقالات و تجسمی، از بخش های این این جشنواره ها بود.

از ۲۹ بهمن تا ۴ اسفند، همزمان با هفته قرآن و عترت آثار برگزیده این ۱۰ جشنواره به نمایش گذاشته شد.

امروز در آئین اختتامیه متمرکز این جشنواره ها با حضور سیدرضا صالح امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از 4 کتاب نویسندگان گلستانی رونمایی شد.رونمایی از ۴ کتاب نویسندگان گلستانی

فصلنامه "آیت بوستان" به قلم دکتر محمدحسین مردانی نوکنده، "مائده های آسمانی" اثر شفیع طاهری، "درسنامه قرآن" نوشته دکتر علی اکبر محمدی مهر و "دیوان اشعار ترکمنی" کاری از دکتر آنه طواق آخوند گلشاهی .

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های قرآن و عترت گلستان هم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان از "دانشنامه گلستان" هم رونمایی می شود.

دانشنامه گلستان دایره المعارفی است که در آن بسیاری از توانمندی های فرهنگی، هنری و اقلیمی گلستان معرفی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ۴ کتاب نویسندگان گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..