تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوژه درگیری علیپور و رضاییان مشخص شد

سوژه درگیری دو بازیکن مغضوب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان و علی علیپور روز گذشته (یکشنبه) در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند؛ تا جایی که برانکو ایوانکوویچ رأی به اخراج هر دو بازیکن از اردوی سرخ‌پوشان داد.


شنیده می‌شود محسن ربیع‌خواه، مدافع چپ پرسپولیس محور اصلی ماجرا بوده است. ظاهراً ربیع‌خواه و رضاییان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر درگیر می‌شوند و مدافع چپ سرخ‌پوشان از رضاییان می‌خواهد کمی آرام‌تر بازی کند.

 
در این لحظه علیپور وارد شده و از ربیع‌خواه می‌خواهد به جای گلایه، مانند رضاییان محکم بازی کند. این صحبت با اعتراض رضاییان مواجه شده و بحث بین این دو بازیکن بالا می‌گیرد.

 
برخی منابع در باشگاه تأکید دارند این دو بازیکن به طور کلی اخراج نشده‌اند و تنها برای بازی با الوحده از تیم کنار گذاشته شده‌اند.


جالب اینکه هواداران پرسپولیس تا حد زیادی از تصمیم برانکو حمایت کرده‌اند. البته طرفدارانی هم بودند که تصمیم گرفتند به ویدئوی رضاییان احترام بگذارند و تا روشن نشدن کامل ماجرا قضاوت نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوژه درگیری علیپور و رضاییان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..