تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین کنگره ملی سردار شهید مهدی باکری در دزفول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی سرلشگر شهید مهدی باکری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل این پادگان اظهار کرد: سال ۹۳ اولین کنگره ملی شهید مهدی باکری در این پادگان باشکوه هر چه تمامتر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حجت اله صالح نژاد افزود: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شده تا در اسفند ماه سال جاری نیز دومین کنگره ملی سردار شهید مهدی باکری به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت این سردار دلاور که در سال ۶۳ و در عملیات بدر به شهادت نائل شده در دزفول برگزار شود.

وی گفت: یادواره قبلی در محل نمازخانه پادگان برگزار شد اما امسال مقرر شده تا این کنگره در فضای باز و میدانی پادگان در قالب یک رزمایش فرهنگی و نظامی با حضور آحاد مردم، مسئولان و به ویژه راهیان نور برگزار شود.

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی سرلشگر شهید مهدی باکری دزفول با بیان اینکه این کنگره از ۱۸ اسفند به مدت یک هفته در سطح کشوری برگزار خواهد شد، افزود: پیش بینی شده تا در ایام برگزاری کنگره روزانه میزبان ۵۰۰ تا دو هزار نفر باشیم.

سرهنگ پاسدار صالح نژاد افزود: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا از استان های آذربایجان شرقی و غربی و استان خوزستان و نیز کاروان های راهیان نور برگزار خواهد شد.

وی برخی فرماندهان ارشد نظامی را از دیگر میهمانان ویژه این کنگره عنوان کرد و افزود: برگزاری رزمایش نظامی با شرکت نیروهای مستقر در این آموزشگاه و نیز تجلیل از خانواده معظم شهید مهدی باکری از بخش های این کنگره سراسری است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین کنگره ملی سردار شهید مهدی باکری در دزفول برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..