تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بکار نمایشگاه بهاره پاکدشت

نمایشگاه بهاره پاکدشت با 15 تا20درصد تخفیف امروز افتتاح شد وتا 18اسفند آماده استقبال از مردم است.

معاون برنامه ریزی ، اداری ومالی فرمانداری شهرستان پاکدشت در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما  گفت: این نمایشگاه دارای 500 غرفه است  و بازرسان تعزیرات، فرمانداری  و اداره بهداشت در نمایشگاه نظارت دارند .

علیمحمدی افزود : میوه های شب عید از محل ذخیره دولتی تامین شده است، میوه شب عید اعم از سیب دماوند و پرتقال را به میزان کافی تهیه شده است و از نیمه دوم ماه اسفند در بازار برای استفاده همشهریان عرضه می شود.

وی گفت : میوه های شب عید در چادرهای مخصوص که با بنر عرضه میوه دولتی مشخص شده توزیع می شود و مردم در تهیه این میوه ها از محل های تعیین شده می توانند کنند.

علیمحمدی افزود: تمهیدات و مقدمات تنظیم بازار و رسیدگی دستگاه های نظارتی حتی در ایام تعطیلات عید تهیه شده است و در تمامی مدت تعطیلات عید قاضی کشیک حضور خواهد داشت.

وی درباره توزیع کالاهای اساسی  دراین شهرستان گفت :عرضه مرغ منجمد از همین امروز با قیمت ۵۹۰۰هزار تومان و گوشت منجمد با قیمت مناسب در بازار شهرستان پاکدشت آغاز شده است، از ماه گذشته 150تن  نیز برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۸۰۰تومان در بازار توزیع شده و همچنان در بازار در حال توزیع است.

معاون برنامه ریزی ، اداری ومالی فرمانداری شهرستان پاکدشت افزود: این نمایشگاه که در بلوار علی بن ابیطالب ،جنب کانون شهدای پاکدشت برپاست ،علاقمندان می توانند همه روزه  از ساعت 9 صبح تا 21 شب بازدیدکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بکار نمایشگاه بهاره پاکدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..