تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهربرداری از مجتمع 38 واحدی شهدای مدافع حرم در باقرشهر +فیلم

تولیت آستان قدس رضوی گفت :درصدی عواید و منافع موقوفات آستان قدس رضوی درسراسر کشور صرف رفع گرفتاری و مشکلات مردم همان منطقه خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه (ص)حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم بهره برداری از مجتمع 38 واحدی شهدای مدافع حرم در باقر شهر افزود : به دنبال این هستیم تا در صدی از  عواید و منافع موقوفات  امام رضا (ع)  درسراسر  کشور صرف رفع  گرفتاری و مشکلات مردم همان منطقه بویژه نیازمندان و مستمندان شود.
 وی با اشاره به  اینکه ماموریت آستان قدس رضوی در وهله اول نشر معارف دینی  و مذهبی است گفت : ماموریت دوم این آستان کمک به نیازمندان و مستمندان و گره گشایی از زندگی آنهاست.
حجت الاسلام رئیسی بهره برداری و واگذاری مجتمع 38 واحدی شهدای مدافع حرم  را امری مطلوب و گرانقدر  دانست و افزود : خانواده های معزز این شهدا که از قشر نیازمند بوده و وضعیت  سکونت مناسبی نداشتند از امروز می توانند به برکت نام امام رضا (ع) از این واحدها استفاده کنند تا  گوشه ای از مشکلات آنها مرتفع شود. 
تولیت آستان قدس رضوی  از فراهم شدن زمینه های ایجاد رفاه و تسهیل در امر زیارت برای زائرین بویژه نیازمندان  خبر داد و گفت : در حال حاضر در مشهد زائر سراهایی  برای مستمندان  و زائرین عزیزی به علت نداشتن محل اقامت  در چادر به سر می برند و کسانی که به هر دلیلی توانایی گرفتن یک اتاق را ندارند در حال ساخت است تا آنها بتوانند به زیارت امام رئوف مشرف شده و از الطاف حضرت بهره مند شود.
وی همچنین به بهره برداری از فاز اول  زائر سرایی به نام شهر زائر طی چند ماه آینده در مشهدمقدس  اشاره کرد و اظهار داشت : در فاز اول این زائر سرا  توانایی پذیرایی از 5 هزار و 600 زائر را دارد که با بهره برداری از فازهای بعدی این طرح  نزدیک به 25 هزار زائر می توانند  در اقامت داشته باشند.

مجتمع مسکونی 38  واحدی شهدای مدافع حرم مشتمل بر 6 قطعه مسکونی با زیربنایی به وسعت بیش از 23 هزار و 700 متر مربع در زمینی به مساحت 1080 متر مربع توسط آستان قدس رضوی احداث  و برای بهره برداری به  خانواده های شهدای  مدافع حرم تیپ فاطمیون  تحویل داده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهربرداری از مجتمع 38 واحدی شهدای مدافع حرم در باقرشهر +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..