تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح گشت مشترک نوروزی در ورامین + اینسرت

طرح گشت مشترک ویژه ایام نوروز با حضور تیم های بازرسی متشکل از بازرسان پنج اداره مرتبط از امروز در ورامین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به گفته رییس اداره تعزیرات حکومتی ورامین  ، دراین طرح که از امروز تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت تیم های بازرسی ادارات تعزیرات حکومتی ، صنعت ، معدن وتجارت ، شبکه بهداشت ، شبکه دامپزشکی و اتحادیه اصناف بر 12 هزار واحد تولیدی ، صنفی ، توزیعی و خدماتی نظارت و بازرسی می کنند.

فریدونی افزود: درج نکردن قیمت ، صادر نشدن فاکتور فروش ، گرانفروشی ، رعایت نکردن اصول بهداشتی  و کم فروشی از جمله مهمترین معیارهایی بازرسی از واحدهای صنفی وتوزیعی در این طرح است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی گفت: پس ازمشاهده تخلفات ، میزان جرائم درهمان محل واحد تولیدی و صنفی محاسبه و حکم آن صادر می شود.

ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران قراردارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح گشت مشترک نوروزی در ورامین + اینسرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..