تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسرم پرچم حضرت زهرا(س) را جایگزین پرچم داعش در سوریه کرد

ساعت: 15:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/09 شناسه خبر: 1050312

پدر شهید مدافع حرم "خلیلی" بیان کرد: دوستان پسرم می‌گویند شهید خلیلی در ساعت 2 شب در دل دشمن تک می‌زند و پرچم داعشی‌ها را پایین می‌آورد و پرچم حضرت زهرا(س) را برافراشته می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ رمضانعلی خلیلی پدر شهید مدافع حرم "رسول خلیلی" در مراسم سالگرد پنج شهید گمنام دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه اظهار کرد: شهدا با اخلاص در میدان مبارزه با کفر و استکبار حاضر شدند و با جان و دل ایستادگی کردند. 


وی درباره اخلاص فرزندش گفت: اخلاص در عمل فرزندم عامل مهمی بود زمینه ساز شهادتش شد و من بعد از شهادتش این موضوع را به خوبی درک کردم. 

این پدر شهید افزود: پس از شهادت پسرم سردار سلیمانی آمد و گفت بعد از شهادت او کسی را نداریم که جایگزینش شود و سردار از من خواست بروم و کارگاه پسرم را باز کنم. 

وی اظهار کرد: وقتی وارد کارگاه پسرم شدم، بر روی در و دیوار عکس امام خامنه ای و شهدا را دیدم. 

برای کودکان سوری تدریس می‌کرد
پدر شهید خلیلی درباره عکس باقی مانده از پسرش بر سر مزار خالی اش سخن گفت و افزود: دوستان پسرم می‌گویند شهید خلیلی در ساعت 2 شب در دل دشمن تک می‌زند و پرچم داعشی‌ها را پایین می‌آورد و پرچم حضرت زهرا(س) را برافراشته می‌کند. 

وی افزود: سنگ قبر این شهید از کربلا آمده است و تعویض سنگ کربلا همزمان با شهادت فرزندم بود و ما سنگ قبر شهید خلیلی را از کربلا آوردیم. 


این پدر شهید گفت: در سال ۹۲ خبرنگاری از من پرسید امسال برای شما چگونه بود و من گفتم بهترین سال زندگی ام بود؛ زیرا فرزندم شهید شد و این باعث افتخار من است. 

وی اذعان کرد: بعد از شهادتش فهمیدم که برای کودکان عرب زبان تدریس می‌کرده و فیلم‌هایش نیز موجود است. 

این پدر شهید در پایان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری کتاب شهید خلیلی در حال نگارش است، اظهار کرد: مسئولان باید در مسیری قدم بردارند که ادامه راه شهدا باشد؛ زیرا مدافعان حرم برای رضای الهی رفته اند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسرم پرچم حضرت زهرا(س) را جایگزین پرچم داعش در سوریه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..