تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت/تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بناب مطالبه جدی دانشگاهیان

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1395/12/09 شناسه خبر: 1050263

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: ترویج فرهنگ با ارزش ایثار و شهادت و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان، کمترین کاری است که ما دانشگاهیان می­توانیم انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، در مراسمی، از تابلو میدان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، که به نام میدان شهدای دانشجو نام گرفت، رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم، رئیس واحد بناب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن رشادت­ها و مجاهدت­های شهدای میهن اسلامی به ویژه شهدای دانشجو را از اولویت های این واحد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: «امنیت بی نظیر کشور عزیزمان، بی تردید مرهون جان فشانی­ها و از خودگذشتگی­های دلاورمردانی است که بدون هیچ توقعی از ارزشمندترین دارایی های خود گذشتند تا عزت و سربلندی را برای ما به ودیعه بگذارند. لذا ترویج این فرهنگ باارزش و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان، کمترین کاری است که ما دانشگاهیان می­توانیم انجام دهیم.»

دکتر سیدعبداله حجتی، آشنایی نسل جدید با فرهنگ جبهه و شهادت را لازم و ضروری دانست و افزود: «دانشگاه­ها باید با اجرای برنامه­های تأثیرگذار و کاربردی، در راستای توسعه فرهنگ شهادت در جامعه، گام­های موثری بردارند و نسل­های جدید انقلاب را با این فرهنگ آشنا کنند. اگر شهداء فراموش شوند و ارزش­‌های انقلاب در ذهن­‌ها کمرنگ شود نسل­های جدید، از مسیر انقلاب و رهبری منحرف خواهند شد.»

دکتر حجتی، خاکسپاری تعدادی از شهدای گمنام در این دانشگاه را از مطالبات جدی واحد بناب دانست و پیگیری مجدانه این مسأله از مسئولان مربوطه را از برنامه های اصلی واحد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت/تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بناب مطالبه جدی دانشگاهیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..