تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار گیلان خواستار لغو حکم مدیر عامل جدید مخابرات گیلان شد + نامه

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1395/12/09 شناسه خبر: 1050412

استاندار گیلان در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار لغو حکم مدیرعامل جدید مخابرات گیلان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، استاندار گیلان در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار لغو حکم مدیرعامل جدید مخابرات گیلان شد.

محمدعلی نجفی در این نامه با انتقاد از عملکرد شرکت مخابرات ایران برای عزل و نصب مدیران بدون هماهنگی مدیریت مدیریتی گیلان از محمود واعظی خواست حکم مدیرعامل جدید مخابرات گیلان را لغو کند.

وزیر ارتباطات و فناوری ازتباطات نیز در پاسخ به نامه استاندار ضمن تایید این نامه از مدیران شرکت مخابرات خواست هرچه سریعتر نسبت به اصلاح امور عمل کنند.

شرکت مخابرات ایران چند روز پیش رسول آمویی را به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان منصوب کرد.

آمویی اهل کرمانشاه است و اکنون مشاور مدیرعامل و مدیر بازرگانی شرکت ایرانسل است.

وی مدیرعاملی شرکت مخابرات کرمانشاه، قزوین و خوزستان را در سابقه خود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار گیلان خواستار لغو حکم مدیر عامل جدید مخابرات گیلان شد + نامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..