تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت و زمان عرضه سونی اکسپریا XZs اعلام شد

کمپانی سونی امروز روزی پر خبر را سپری کرد و با معرفی گوشی هوشمند 4K خود سونی اکسپریا XZ Premium نگاه‌ها را به خود جلب کرد. بااین‌حال علاوه بر این گوشی کمپانی سونی از محصول دیگری بانام اکسپریا XZs نیز پرده‌برداری کرد که هرچند به‌اندازه ایکس زد پریمیوم سروصدا نکرد اما گوشی هوشمند کم‌اهمیتی نیز نبود.

اکسپریا XZs گوشی جمع‌وجور و خوش‌دستی که با شعار معروف توی جیب جا می‌شود کاملا مطابقت دارد. محصول جدید سونی از صفحه‌نمایش5.2 اینچ با کیفیت 1080p بهره‌مند‌ است و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی، بلندگوی دوگانه، خاصیت ضد آب بودن و دوربین جدید ۱۹ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند جدید و عضو خانواده اکسپریاست.

درواقع این گوشی هوشمند پرچمداری خوش‌ساخت بوده که طبق اطلاعات منتشرشده جدید قرار است از ماه آوریل یعنی دو ماه دیگر با قیمت 699 دلار روانه بازار شود. قیمت این محصول به گوشی هوشمند ال‌جی G6 و احتمالا گلکسی اس8 بسیار نزدیک است و باید دید آیا کاربران حاضرند خرید یک پرچم‌دار ال‌جی و سامسونگ را به محصول سونی ترجیح دهند؟ نظر شما چیست؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت و زمان عرضه سونی اکسپریا XZs اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..