تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زدتی‌ای از Blade V8 Mini و Blade V8 Lite رونمایی کرد

کمپانی زدتی‌ای طی کنفرانس جهانی موبایل از دو محصول ارزان‌قیمت Blade V8 Mini و Blade V8 Lite رونمایی کرد.

Blade V8 Mini را به لطف دوربین دوگانه می‌توان محصولی برای علاقه‌مندان به عکاسی دانست. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و سنسور دوم 2 مگاپیکسلی است و برای ایجاد عمق در تصویر در نظر گرفته شده است. همچنین ویژگی‌هایی چون افکت بوکه و فوکوس مجدد پس از ثبت تصویر در این دوربین وجود دارد. دوربین جلویی آن هم 5 مگاپیکسلی بوده و فلاش LED هم دارد.

Blade V8 Mini نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی داشته و از پردازنده اسنپدراگون 435 قدرت می‌گیرد. حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا از دیگر مشخصات این محصول هستند.

ظرفیت باتری 2800 میلی‌آمپر است و ابعاد بدنه 143.5 در 70 در 8.9 میلی متر است. خوشبختانه اسکنر اثرانگشت در این دستگاه حضور داشته و در پنل پشتی جای گرفته است. سیستم‌عامل اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است و رابط کاربری ZTE هم به چشم می‌خورد.

مشخصات سخت‌افزاری Blade V8 Lite شبیه به نسخه دیگر است. نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی که امکان ارتقا آن از طریق درگاه کارت حافظه فراهم است. تفاوت اصلی این دو دستگاه در پردازنده و دوربین آنهاست. پردازنده Blade V8 Lite ساخت شرکت مدیاتک و با نام MT6750 است.

در این محصول دوربین دومی وجود نداشته و تنها یک سنسور 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد. دوربین ثانویه هم 5 مگاپیکسلی است. Blade V8 Lite به باتری 2500 میلی‌آمپری و نیز سیستم‌عامل اندروید نوقا همراه شده است.

به نظر می‌رسد Blade V8 Lite تنها در کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا عرضه شود اما هنوز اطلاعی از قیمت و زمان عرضه آن در دسترس نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زدتی‌ای از Blade V8 Mini و Blade V8 Lite رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..