تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب | تصویر پرچم وارونه ایران در تلویزیون +تصاویر

تاریخ نشر : دوشنبه 9 اسفند 1395 مشاهده : 177 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب : در یکی از سکانس‌های سریال «روزهای بی‌قراری» پرچم مقدس ایران به شکل وارونه قرار گرفته و نمایش داده می‌شود.

سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب

سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب

سریال تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معمصومی در یکی از قسمت‌هایش گاف بزرگ و عجیبی داده که اعتراض بسیاری از کاربران فضای مجازی و مخاطبان تلویزیون را در پی داشته است.

در این مجموعه تلویزیونی که یکی از سریال‌های جدید شبکه سه است، در یکی از سکانس‌ها پرچم کشورمان ایران در صحنه دیده می‌شود که در اتفاقی عجیب پرچم به شکل وارونه روی پایه پرچم قرار گرفته است. این بی دقتی و پنهان ماندنش از دید طراح صحنه، کارگردان و منشی صحنه گافی عجیب را در این سریال به وجود آورده است.

 سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب

«روزهای بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی با فیلمنامه‌ای از مهدی بهپور است که از شبکه سه روی‌ آنتن می‌رود. این سریال در بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد.

 سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

لو رفتن پایان سریال شهرزاد به خاطر اقدام غیرحرفه ‌ای بازیگر زن ! +عکس

بازیگران سریال طنز «ساعت خوش» چه شدند؟ + تصاویر قدیم و اکنون آنها

دخترهای معمولی از استکهلم تا شیرگاه ، دوقلوهایی که به خاطر سریال پایتخت به ایران بازگشتند !

کارگردان «نهنگ عنبر» با یک سریال کمدی جدید می آید

مهران مدیری یک سریال جدید را در سکوت خبری ساخت !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال شبکه ۳ و یک گاف عجیب | تصویر پرچم وارونه ایران در تلویزیون +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..