تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش نوروزی هایما توربو اتوماتیک و گرند ویتارا فیس لیفت از فردا

فروش نوروزی گرند ویتارا فیس‌لیفت و هایما توربو اتوماتیک از فردا ۱۰ اسفند ۹۶ توسط ایران خودرو آغاز می‌شود.

ایران خودرو فردا دهم اسفندماه ۱۳۹۶ فروش نوروزی دو خودروی شاسی بلند خود یعنی سوزوکی گرند ویتارا فیس‌لیفت و هایما اس ۷ توربو اتوماتیک را آغاز می‌کند.

در فروش نوروزی ایران خودرو، گرند ویتارا فیس‌لیفت شده با رنگ‌های سفید خاکستری و مشکی عرضه و اس ۷ توربو اتوماتیک نیز با رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و سفید ارائه خواهد شد.

بنا بر وعده‌ی داده شده توسط ایران خودرو، خودروهای سوزوکی گرند ویتارا و هایما توروبو اتوماتیک ثبت‌نام شده در این طرح به صورت فوری ۲۰ روزه تحویل داده می‌شوند.

قیمت سوزوکی گرند ویتارا فیس‌لیفت اتوماتیک با تمام امکانات در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو ۱۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت هایما اس ۷ توربو شارژ اتوماتیک در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو ۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

ثبت‌نام فروش نوروزی شاسی‌بلندهای ایران خودرو اینترنتی است و تنها از طریق سایت فروش این شرکت انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش نوروزی هایما توربو اتوماتیک و گرند ویتارا فیس لیفت از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..