تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض ۱۴۰ هزار فرهنگی به بودجه ۹۶ آموزش و پرورش/ رتبه‌بندی و پاداش بازنشستگان بدون اعتبار!

اعتراض ۱۴۰ هزار فرهنگی به بودجه ۹۶ آموزش و پرورش/ رتبه‌بندی و پاداش بازنشستگان بدون اعتبار!

محمد حبیبی، فعال صنفی معلمان  با اشاره به اعتراض جمع زیادی از فرهنگیان نسبت به بودجه در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش در سال آینده، گفت: کمپین بودجه عادلانه از ۳ هفته پیش آغاز به کار کرد و دوستان فعال صنفی در سراسر کشور نامه اعتراضی به بودجه سال آینده  که در حال حاضر از سوی دولت مصوب و به مجلس فرستاده شده، تنظیم کردند. این بودجه برای مشکلات معیشتی معلمان، آموزشی و کمبود امکانات به خصوص در مناطق محروم کارساز نیست.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار امضا از سوی فرهنگیان به صورت مجازی و ۳۰ هزار امضا به صورت دستی در مدارس در اعتراض به این بودجه جمع آوری شده است، گفت: روز گذشته تمامی این امضاها به نمایندگان کمیسیون آموزش، کمیسیون تلفیق و هیات رییسه تحویل داده شد.

این فعال صنفی اضافه کرد: روز گذشته در همین رابطه جلساتی با نمایندگان مجلس آقایان حضرتی، خجسته و پزشکیان داشتیم و آقای میرزاده نیز معتقد بود که بودجه آموزش و پرورش بودجه کمی است و نمایندگان نیز اعتراضشان را به دولت بیان کرده اند. نمایندگان معتقد بودند، در بودجه‌ای که به مجلس آمده، امکان تغییر ماهوی وجود ندارد و این دولت است که باید از طریق لایحه‌ای جدید، بودجه را افزایش دهد.

حبیبی ادامه داد: ما گفتیم که نمایندگان مجلس هم می‌توانند از طریق لایحه اقدام به افزایش بودجه کنند، اما آنها پاسخ دادند که احتمالا دولت مخالفت می‌کند و شورای نگهبان نیز با توجه به مخالفت دولت و بار مالی که به دنبال خواهد داشت، مخالفت خواهد کرد. برخی از اعضای اصلاح‌طلب مجلس هم موافق بودند که این بودجه کم است و ما این را به دولت گفته‌ایم.

وی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش می‌گوید ۹۸ درصد بودجه فقط حقوق پرسنل است، افزود: با این شرایط بحث‌هایی نظیر اعتبار مربوط به سرانه مدارس و امکانات و غیره عملا به محاق می‌رود. آقایان پزشکیان و خجسته تاکید کردند که نمایندگان در این باره اتفاق نظر دارند و در حال پیگیری هستند؛ البته در نهایت دولت باید اقدام به آوردن لایحه جدید کند.

این فعال صنفی با اشاره به اینکه برای رتبه بندی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان برای سال آینده اعتباری در لایحه دولت در نظر گرفته نشده است، گفت:‌ نمایندگان گفتند که در حال صحبت هستیم تا حتی الامکان پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۴-۹۵ پرداخت شود.

photo_2017-02-27_10-49-42

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض ۱۴۰ هزار فرهنگی به بودجه ۹۶ آموزش و پرورش/ رتبه‌بندی و پاداش بازنشستگان بدون اعتبار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..