تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد

کد خبر: ۴۸۸۳۱۴

۳۵  بازدید

در MWC 2017، آلکاتل اسمارت فون جدیدی را معرفی کرد که با نام A5 LED آلکاتل رونمایی شد. همانطور که از نام این گوشی بر می آید، وجه تمایز این گوشی این است که این اسمارت فون از چراغ های LED پوشیده شده است.

وب سایت تک شات: در MWC 2017، آلکاتل اسمارت فون جدیدی را معرفی کرد که با نام A5 LED آلکاتل رونمایی شد. همانطور که از نام این گوشی بر می آید، وجه تمایز این گوشی این است که این اسمارت فون از چراغ های LED پوشیده شده است. در واقع، آلکاتل اشاره می کند که این "نخستین اسمارت فون تعاملی دنیا با پوششی از چراغ های LED است."

 آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد

این اسمارت فون با توجه به برخورداری از چراغ های LED، می تواند از افکت های نوری متعددی بهره ببرد و کاربر قادر است یا از الگوهای از پیش تنظیم شده استفاده کند و یا افکت ویژه ی خود را خلق کند. این LED ها همچنین می توانند با نوتیفیکیشن ها هماهنگ شوند تا کاربر بتواند از نوتیفیکیشن های تماس های تلفنی، پیام ها، آلارم، شبکه های اجتماعی و بسیاری دیگر مطلع شود. این ویژگی LED، همچنین می تواند با پخش موسیقی هماهنگ بشود و در عین حال کاربر می تواند نمایش نورها را با سرعت و با تکان دادن گوشی تغییر بدهد.  آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد

گرچه وجود این چراغ ها ممکن است مطلوب همه کاربران نباشد، اما به نظر می رسد جمعیت هدف آلکاتل گروه کاربران جوان تر است. علاوه بر چراغ های LED، آلکاتل همچنین اعلام کرده است که این گوشی همچنین تجربه ای متفاوت از مولتی مدیا را به ارمغان می آورد و ثبت و اشتراک گذاری سلفی را متحول می کند. همچنین به گفته ی یکی از مدیران آلکاتل، A5 LED، "برای افرادی ساخته شده که به تفریح و سرگرمی اهمیت می دهند و اجازه می دهند شخصیتشان بدرخشد."

 آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد

در خصوص مشخصات این گوشی هم باید گفت که A5 LED یک نمایشگر 5.2 اینچی IPS دارد که از رزولوشن 1280 در 720 برخوردار است. در داخل این اسمارت فون 2 گیگ رم، 16 گیگ فضای حافظه داخلی و پردازنده هشت هسته ای MT6753 مدیا تک با فرکانس پردازش 1.5 گیگاهرتز قرار دارد. دوربین پشتی A5 LED سنسوری 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. باتری این اسمارت فون 2800 میلی آمپر ساعتی است و اندروید 6.0 مارشمالو بطور پیش فرض بر روی آن نصب است.  آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد

آلکاتل هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول حرفی نزده است.  آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلکاتل گوشی A5 LED خود را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..