تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفونت باکتریایی واژن، درمان خانگی

2،3 سالی میشه که عفونت باکتریایی واژن دارم و تا حالا هیچ اقدامی برای درمان نکردم.

سوال:

سلام من حدود 2،3سالی میشه که عفونت باکتریایی واژن دارم و تا حالا هیچ اقدامی برای درمان نکردم از شورت گیاهی استفاده میکنم ایا ممکنه دلیل عفونت این باشه؟ممکنه یک راه خانگی برای درمانش بگید؟

جواب:

دوست عزیز. بله لباس زیر گیاهی ترشحات را بیشتر میکند و در نتیجه در محیط مرطوب رشد عوامل عفونت زا بیشتر میشود. فقط از لباس زیر نخی استفاده کنید. اگر امکان دارد در منزل لباس زیر و شلوار نپوشید و دامن بپوشید. لباس های زیر خود را بابقیه لباس ها نشویید جداگانه با دست و با شامپو بچه بشویید ( باصابون نشویید). در آفتاب خشک کنید و سپس اتوی داغ بکشید. پس از رفتن به دستشویی خود را با دستمال نخی کوچک مخصوص این کار خشک کنید. دستمال را مرتب بشویید در آفتاب خشک کنید و اتوی داغ بکشید. یک هفته بصورت یک شب در میان در لگن آب و سرکه سفید و لگن آب و جوش شیرین 10 دقیقه بنشینید. اگر با این روش ها علایم عفونت برطرف نشد حتما به پزشک مراجعه کنید و درمان شوید چون عفونت زیاد باعث عفونت رحم و عوارض بعدی آن میشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفونت باکتریایی واژن، درمان خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..