تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر محمود صادقی به وزیر کشور درباره شهرداری تهران

صادقی گفت: به وزیر کشور تذکر می‌دهم به تعهدات خود در حل و فصل مسئله پدیده در عمل پایبند باشد، همچنین پاسخگوی سؤال اینجانب درباره دقت در انجام وظیفه نظارتی خود بر شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران و موضوع املاک نجومی باشد.

صراط: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزیر راه، مسکن و شهرسازی اعتماد مجدد نمایندگان را به معنای چک سفید تلقی نکند و به خواسته‌ها و مطالبات مردم و نمایندگان در عمل توجه کند.

به گزارش فارس، محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه (9 اسفندماه 95) در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: از برگزاری کنفرانس شکوهمند فلسطین به میزبانی مجلس شورای اسلامی به ویژه از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ضرورت اولویت دادن به مسئله فلسطین به عنوان یک موضوع وحدت‌بخش برای جهان اسالم و همچنین بیانات رئیس مجلس شورای اسلامی در این کنفرانس تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم در دفعات بعدی تمهیدات لازم برای حضور شکوهمندتر و مؤثرتر نمایندگان مجلس در این مناسبت مهم فراهم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به متولیان اجرایی و نظارتی انتخابات در دو انتخابات پیش‌رو، تذکر می‌دهم با مدنظر قرار دادن قوانین موضوعه و سیاست‌های کلی انتخابات، ابلاغیه مقام معظم رهبری از هم‌اکنون مراقب رفتارها و گفتارهای خود بوده و از هر گونه اقدام یا اظهاری که مستقیم و یا غیرمستقیم شائبه سوگیری آنان له یا علیه کاندیداها را ایجاد کند، خودداری کنند.

صادقی بر همین اساس اضافه کرد: به وزیر کشور تذکر می‌دهم به تعهدات خود در حل و فصل مسئله پدیده در عمل پایبند باشد، همچنین پاسخگوی سؤال اینجانب درباره دقت در انجام وظیفه نظارتی خود بر شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران و موضوع املاک نجومی باشد.

وی در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود یادآور شد: همچنین به وزیر راه، مسکن و شهرسازی تذکر می‌دهم که اعتماد مجدد نمایندگان را به معنای چک سفید تلقی نکند و به خواسته‌ها و مطالبات مردم و نمایندگان در عمل توجه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر محمود صادقی به وزیر کشور درباره شهرداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..