تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری دیگر برای فیلم ارزشی «بچه‌ای با جوراب قرمز»

گروه هنر: فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» در ادامه افتخار آفرینی خود توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره مثلث طلایی هند را به خود اختصاص دهد.

مهدی یوردخانی، مدیر روابط عمومی موسسه هزاره هنر هفتم و فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب  قرمز» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب قرمز» در ادامه افتخارآفرینی خود توانست جایزه جشنواره مثلث طلایی هندوستان را کسب کند. این فیلم از میان 50 اثری که در جشنواره حضور داشت به این افتخار دست یافت.

وی افزود: در این جشنواره 17 کشور جهان حضور داشتند. این رویداد در دو بخش کوتاه و بلند برگزار خواهد شد. فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» اثر خداداد جلالی با پنج  كانديداتوري و دريافت سه جايزه، بهترين فيلم فستيوال شناخته شد. این فیلم سینمایی که اثری دینی محسوب می‌شود توانست پیش از این در چند جشنواره دیگر نیز جوایزی به خود اختصاص دهد.

روابط عمومی فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» در ادامه خبر خود آورده است: این فیلم با دريافت بهترين بازيگري نقش نخست زن، براي سمانه نصري، بهترين موسيقي متن براي ستار اوركي و بهترين فيلم براي خداداد جلالي، عنوان موفق‌ترين فيلم جشنواره را به خود اختصاص داد.

 وی در انتهای خبر خود آورده است: در اين جشنواره علي‌رضا صمدي مدير توليد فيلم، حسن ناظر كارگردان بين‌المللي ايران‌، فرانه نصري برنامه‌ريز، عباس شوقی طراح جلوه‌هاي ویژه از ايران حضور داشتند.

در این فیلم سمانه نصری، پانته‌آ بهرام، امین زندگانی، افشین سنگ چاپ، علی‌رضا کمالی نژاد، گل احمد حسن زاده و امیر‌یل ارجمند نقش آفرینی کرد‌ه‌اند. این اثر، روایتی تکان دهنده از وقایع سال‌‌های اخیر افغانستان است. پیش از این فيلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» در جشنواره كاليفرنيا آمريكا و جيپور هند نظر منتقدين را به خود جلب كرده بود و در جشنواره لوميساد هلسينكی فنلاند، هيئت داوران، جايزه بهترين كارگردانی و بهترين بازيگری نقش اول زن را به فيلم دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری دیگر برای فیلم ارزشی «بچه‌ای با جوراب قرمز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..