تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید دوباره «ابومازن» بر راهکار دو دولتی

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد آماده تعامل با دولت‌های جهان از جمله دولت آمریکا برای تحقق راهکار دو دولتی است.

 به گزارش مشرق، «محمود عباس» در سی و چهارمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به آخرین تحولات مربوط به فلسطین پرداخت.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، عباس در این سخنرانی گفت: شاهد نقض حقوق فلسطینی‌ها به صورتی سازمان‌یافته هستیم، رژیم صهیونیستی اقدام به حذف هویت بیش از 400 روستای فلسطینی به صورت کامل کرده است.

وی افزود: خواستار ایجاد نظام بین‌المللی حمایتی برای ملت فلسطین هستیم؛ اسرائیل قوانین بین‌المللی را نقض کرده و خودش را بالاتر از قانون می‌داند.

عباس در ادامه درخواست تشکل دولت فلسطین با مرزهای 1967 را تکرار کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان به شهرک‌سازی نیز پرداخت و گفت: هزاران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و شهرک‌سازی همچنان ادامه دارد، رژیم صهیونیستی اقدام به اتخاذ قانون‌هایی کرده تا بر حجم شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی‌ها بیفزاید.

عباس سپس به سراغ راهکار دو دولتی رفت و گفت: اینکه برخی از راه‌حل‌های وقت برای مسأله فلسطین یا «دولت واحد» سخن می‌گویند بیفایده است، از کشورهایی که اسرائیل را به رسمیت شناخته‌اند، درخواست داریم فلسطین را به رسمیت بشناسند و از راهکار دو دولتی حمایت کنند؛دست‌های ما برای صلح باز است و آماده کار مثبت با تمام دولت‌های جهان از جمله دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در راستای راهکار دو دولتی هستیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فسلطین تصریح کرد: قدس شرقی، سرزمینی اشغال شده و پایتخت دولت فلسطین است و ما انضمام آن (به دیگر اراضی غصب شده توسط تل‌آویو) را نخواهیم پذیرفت.

محمود عباس هم‌چنین درباره هر اقدامی که حقوق ملت فلسطین را تهدید کند، هشدار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید دوباره «ابومازن» بر راهکار دو دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..