تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب رتبه ۴۸ جهانی دانشگاه تهران در حوزه فنی مهندسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، طبق گزارش اخیر موسسه رتبه‌بندی شانگهای در سال ۲۰۱۶ درخصوص رتبه‌ بندی حوزه‌ ای دانشگاه‌ها، دانشگاه تهران جایگاه ۴۸ جهانی و رتبه نخست ملی را کسب کرده است.

نظام رتبه‌بندی حوزه‌ای «شانگهای» موسسه‌های پیشرو دنیا را در پنج حوزه ریاضیات و علوم طبیعی، مهندسی فناوری و علوم رایانه، علوم زیستی و کشاورزی، پزشکی بالینی و داروسازی و علوم اجتماعی بر پایه ۶ سنجه کمی ارزیابی می‌کند.

در این رتبه بندی دانشگاه تهران در جایگاه نخست رتبه ‌بندی ملی در حوزه فنی مهندسی و در کنار دانشگاه‌های معتبری چون دانشگاه واشنگتن، گرانادا، کره (کره جنوبی)، تورنتو، کرنل، صنعتی چالمرز، نیو ساوث ویلز و ملی تایوان در جایگاه ۴۸ جهان قرار گرفته است.

پس از دانشگاه تهران دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جایگاه دوم ملی و در رده ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهان قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب رتبه ۴۸ جهانی دانشگاه تهران در حوزه فنی مهندسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..