تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین تیم هفته بیست و ششم لیگ جزیره

کد خبر: ۴۸۸۲۳۸

۳۰۸  بازدید

سایت گل بهترین‌های هفته بیست و ششم لیگ جزیره را معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: هفته بیست و ششم لیگ جزیره نیز برگزار شد تا با پیروزی چلسی، امید‌های دیگر تیم‌ها برای قهرمانی بسیار کم‌رنگ‌تر از گذشته شود.

آبی‌پوشان با پیروزی 3 بر یک مقابل سوانسی متحول شده، تساوی مقابل برنلی را جبران کردند تا با اختلاف 10 امتیازی در صدر قرار گیرند.

تاتنهام نیز که پس از باخت به لیورپول جایگاه رتبه دوم را از دست داده بود با پیروزی 3 بر صفر مقابل استوک به مقام سابقش بازگشت.

به علت برگزاری جام اتحادیه بین منچستریونایتد و ساوتهمپتون 2 بازی برگزار نشد. 2 بازی که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. دربی شهر منچستر و رقابت آرسنال مقابل قدیس‌ها به زمانی دیگر موکول شد.

از بین 8 دیدار برگزار شده سایت گل، بهترین‌های هفته را مشخص کرد. البته حضور 3 تیم یونایتد، سیتی و توپچی‌ها می‌توانست این لیست را تغییر دهد.

دروازه‌بان: لوریس (تاتنهام)

مدافعین: فان آنهولت (کریستال پالاس)، ایونس(وستبرومویچ)، مک‌آلی(وستبرومویچ) و کولمن (اورتون)

هافبک‌ها: گوئیه (اورتون)، فابرگاس(چلسی)، دله‌الی (تاتنهام)، اریکسن(تاتنهام) و پدرو(چلسی)

مهاجم:
هری کین(تاتنهام)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین تیم هفته بیست و ششم لیگ جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..