تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزیره هاوایی و ساحلی از جنس پلاستیک به نام کامیلو!+تصاویر

تاریخ انتشار : دوشنبه 27 / 02 / 2017 مشاهده : 22 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

یکی از جنوبی ترین نقاط جزیره بزرگ هاوایی، ساحل کامیلو است که جریان های اقیانوس انواع زباله را از شمال غربی اقیانوس آرام همراه می آورد و در آن تخلیه می کند.

جزیره هاوایی

جزیره هاوایی | یکی از جنوبی ترین نقاط جزیره بزرگ هاوایی، ساحل کامیلو است که جریان های اقیانوس انواع زباله را از شمال غربی اقیانوس آرام همراه می آورد و در آن تخلیه می کند.

مردم بومی هاوایی به این ساحل می رفتند تا کنده های بزرگ را جمع کنند
اما امروزه فقط می توانند تا یک مایلی ساحل فقط هزاران کیلوگرم زباله پلاستیکی را ببینند. جریان های اقیانوس آرام این زباله ها را از سواحل شمال آمریکا و ژاپن به دام انداخته و پچ زباله اقیانوی آرام را شکل می دهد. 90 درصد زباله ها پلاستیک هستند.

جزیره هاوایی ساحلی از جنس پلاستیک به نام کامیلو

برخلاف باور رایج، پچ زباله یک جزیره شناور از زباله ها نیست
که از ماهواره ها یا قایق و هواپیما قابل مشاهده باشد.
بلکه شبیه یک سوپ پلاستیکی عظیم است که از میلیون ها قطعه پلاستیکی تشکیل شده که به کوچکترین قطعات ممکن تجزیه شده و درآمده اند. آن ها در آب، درست زیر سطح معلق می مانند و از دید پنهان هستند و
تنها زمانی قابل مشاهده هستند که وارد ساحل شوند مثل سواحل هاوایی.

جزیره هاوایی ساحلی از جنس پلاستیک به نام کامیلو

مجمع الجزایر هاوایی که از جزیره بزرگ هاوایی تا 2400 کیلومتری غرب
کشیده شده اند،
مانند دندانه های یک شانه عظیم عمل می کنند و زباله های اقیانوس در خود جمع می کنند. بسیاری از این زباله ها در ساحل کامیلو به زمین می نشینند.

در سال های اخیر تلاش های زیادی برای پاکسازی ساحل انجام شده،
قبل از آن زباله ها تا 3 متر ارتفاع داشتند. هنوز هم داوطلبان سالانه 15 تا20 تن زباله جدیدی که وارد ساحل کامیلو و دیگر سواحل این منطقه می شوند را جمع می کنند.

برترین ها

جزیره هاوایی و ساحلی از جنس پلاستیک به نام کامیلو!+تصاویر

برچسب ها:

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزیره هاوایی و ساحلی از جنس پلاستیک به نام کامیلو!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..