تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کوپال» پانزده دقیقه کوتاه شد/ احتمال اکران نیمه اول سال آینده

«کوپال» پانزده دقیقه کوتاه شد/ احتمال اکران نیمه اول سال آیندهکاظم ملایی کارگردان «کوپال» در خصوص تغییرات این فیلم برای اکران به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای اکران و حضور در جشنواره‌های خارجی و طبق بازخوردها در جشنواره فیلم فجر، حدود پانزده دقیقه از زمان فیلم را کوتاه کردیم. 


وی درباره زمان و چگونگی اکران «کوپال» عنوان کرد: همزمان چند جشنواره خواهان حضور این فیلم شدند که ما همه انرژی خود را برای حضور در این جشنواره‌ها گذاشتیم اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده که در کدامیک شرکت کند. 


ملایی افزود: با توجه به اینکه این فیلم، نماینده هنر و تجربه در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود، پیش‌بینی می‌کنم نیمه اول سال آینده در این بخش اکران شود.


این کارگردان درباره نقاط قوت فیلمش گفت: خوشبختانه اکثریت از اثری متفاوت در لحن، زبان و اتمسفر یاد می‌کنند و جهانی که برای آن در نظر داشتیم.


این کارگردان اضافه کرد: مخاطبان در نمایش‌های مردمی جشنواره فیلم فجر تا پایان با فیلم همراه شدند اما در برج میلاد شاید برخی فیلم را نپسندیدند که با توجه به بازخورد مخاطبان، تک لوکیشن و تک بازیگر بودن آن به جمع بندی رسیدیم تا از زمان فیلم کاسته شود.


ملایی خاطرنشان کرد: اکثرا بازی لوون هفتوان، صداگذاری، فیلمبرداری و طراحی صحنه را دوست داشتند. مواردی که در داوری دیده نشد؛ انگار چون نماینده بخش هنر و تجربه بود، فقط حضورش را قبول داشتند و در قضاوت کنار گذاشته شد. 
 
 
انتهای پیام/
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کوپال» پانزده دقیقه کوتاه شد/ احتمال اکران نیمه اول سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..