تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تصاویر لورفته از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس که نهم فروردین رونمایی می‌شود

جدیدترین تصاویر لورفته از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس که نهم فروردین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، دیروز سامسونگ در مراسم رونمایی از دو تبلت خود اعلام کرد 29 مارس (9 فروردین 1396) از پرچم‌دار 2017 خود رونمایی خواهد کرد و حالا تصاویر واقعی از این محصول دراسلش لیکس منتشرشده است.

کاربر سایت ویبو باعجله ویدئوی مذکور را ضبط کرده است و آنچه می‌بینیم  تأیید کننده برخی از ویژگی‌های لورفته در اس 8 و اس 8 پلاس است.

به نظر می‌رسد ویدئو در محیط کارخانه ساخت گلکسی گرفته‌شده است و نسبت اسکرین به بدنه کاملاً تغییر در گوشی جدید را نشان می‌دهد. اسکنر iris و جک هدفون در تصاویر به خوبی نمایان است و حسگر به پشت‌گوشی منتقل‌شده است.

وجود داک استیشن نیز نشان می‌دهد محصول جدید به پی سی وصل می‌شود و مانند یک پی سی عمل می‌کند (شبیه کانتینوم در ویندوز لومیا 950 ایکس ال)

دستیار مجازی Bixby، اسنپ دراگون 835 و اسکرین 4K چیزهایی است که کاربران آرزوی دیدنش را در اس 8 کرده‌اند که به‌زودی معلوم خواهد شد.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تصاویر لورفته از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس که نهم فروردین رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..