تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغذیه در بارداری، بعد از یکبار سقط

می خواستم بدونم تغذیه من چطور باید باشه و اینکه بازم احتمال سقط هست یا نه؟

سوال:

باسلام و خسته نباشید. من حدود 2 سال پیش سقط داشتم و پارسال هم حاملگی خارج رحمی داشتم و الان هم طبق آزمایش خونی که دادم حامله هستم تست بتا خونم 927 هستش میخواستم بدونم تغذیه من چطور باید باشه و اینکه بازم احتمال سقط هست یا نه؟ ممنون 

جواب:

دوست عزیز. باتوجه به سوابق بارداری های قبلی شما ، بهتراست از همین ابتدا تحت نظر پزشک باشید و از داروهایی که از سقط جلوگیری میکنند استفاده کنید. استراحت نسبی. عدم استفاده از پله. استفاده از توالت فرنگی. به محض داشتن درد زیر دل یا کمر و یا داشتن لکه بینی سریعا به پزشک یا بیمارستان مراجعه کنید تا با استفاده از  دارو از سقط جلوگیری شود. تغذیه خاصی ابتدای بارداری لازم نیست فقط از خوردن زعفران و زرشک و زیره و کنجد و گوجه فرنگی پرهیز کنید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغذیه در بارداری، بعد از یکبار سقط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..