تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلی برن آمریکا در تلعفر عراق

یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق اعلام کرد روز شنبه بالگردهایی که گمان می‌رود متعلق به آمریکا بود در مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در تلعفر چترباز و تسلیحات تخلیه کرده‌اند.

 به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق، آمریکا را به حمایت از تروریست‌های داعش متهم کرد.

«جواد الطلباوی» یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق اعلام کرد روز شنبه بالگردهایی که گمان می‌رود متعلق به آمریکا بود در مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در تلعفر چترباز و تسلیحات تخلیه کرده‌اند.

وی هشدار داد که حضور نیروهای آمریکایی در عراق تهدیدی برای غیرنظامیان این کشور است و جنگ نیروهای عراقی را با تروریست های داعش مختل می کند.

فرمانده الحشد الشعبی؛ آمریکا را به تلاش برای طولانی کردن جنگ و درگیری‌ها در عراق متهم کرد و گفت نیروهای آمریکایی تلاش می‌کنند با طولانی کردن جنگ سرکردگان گروه‌های شکست خورده را از مقرهای آنها خارج کنند.

الطلباوی از حیدر العبادی نخست وزیر عراق هم درخواست کرد که به مداخلات آمریکا در امور داخلی عراق پایان بدهد.

در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ گزارش‌هایی در خصوص اقدام آمریکا برای ارسال تجهیزات و مهمات برای تروریست‌های مستقر در دیاله و صلاح الدین منتشر شده است.

آمریکا همچنین متهم است که سرکردگان گروه تروریستی داعش را از کرکوک به محلی نامعلوم منتقل کرده است.

هلی برن آمریکا در تلعفر عراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلی برن آمریکا در تلعفر عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..